Hur fungerar Påmind?

Påmind är en avtalstjänst där du kan samla alla dina återkommande kostnader. Vi samlar automatiskt in information och erbjudanden från de leverantörer som svarar sina kunder via Påmind. Du väljer själv om du vill tacka ja eller nej till erbjudanden. Du har också möjlighet att få dina avtal utvärderade och se hur de står sig mot resten av marknaden. Du kan också få skräddarsydda avtalsförslag som kan hjälpa dig att spara pengar.

Andra vanliga frågor
Hur fungerar Påmind?

Påmind är en avtalstjänst där du kan samla alla dina återkommande kostnader. Vi samlar automatiskt in information och erbjudanden från de leverantörer som svarar sina kunder via Påmind. Du väljer själv om du vill tacka ja eller nej till erbjudanden. Du har också möjlighet att få dina avtal utvärderade och se hur de står sig mot resten av marknaden. Du kan också få skräddarsydda avtalsförslag som kan hjälpa dig att spara pengar.

Vad händer om jag tackar nej till ett erbjudande?

Du har alltid möjlighet att tacka nej till ett erbjudande du fått genom Påmind. Ditt nuvarande avtal löper då på som vanligt.

Vad händer om jag inte svarar på erbjudandet?

Om du inte svarar på erbjudandet så kommer ditt nuvarande avtal löpa på som vanligt.

Varför används BankID när man skapar konto?

Vi använder oss av BankID vid registrering av säkerhetsskäl då vi vill säkerställa att det endast är du som har tillgång till dina avtal och att ingen obehörig kan ta del av din information.

Vad gör jag om Påmind inte hanterar min typ av avtal?

Vi kan i nuläget hämta information och omförhandla avtal inom mobilabonnemang, elavtal, bredband, hemförsäkring, bolån, blancolån, TV-avtal och fast telefoni. Om du har ett avtal av annan typ så kan du lägga till det under “övriga avtal”. Vi kan dessvärre inte omförhandla dessa avtal i nuläget, men genom att lägga till dem kan du i alla fall få en bättre översikt över din avtal.