Vad gör jag om Påmind inte hanterar min typ av avtal?

Vi kan i nuläget hämta information och omförhandla avtal inom mobilabonnemang, elavtal, bredband, hemförsäkring, bolån, blancolån, TV-avtal och fast telefoni. Om du har ett avtal av annan typ så kan du lägga till det under “övriga avtal”. Vi kan dessvärre inte omförhandla dessa avtal i nuläget, men genom att lägga till dem kan du i alla fall få en bättre översikt över din avtal.

Andra vanliga frågor
Vad händer om jag tackar nej till ett erbjudande?

Du har alltid möjlighet att tacka nej till ett erbjudande du fått genom Påmind. Ditt nuvarande avtal löper då på som vanligt.

Vad händer om jag har en leverantör som inte samarbetar med Påmind?

I de fall du har en leverantör som väljer att inte ge erbjudanden till dig via Påmind kommer vi alltid försöka ge dig ett anpassat och personligt alternativ, som kan hjälpa dig att spara pengar. Du kan även få hjälp med att utvärdera dina avtal för att se hur de står sig mot resten av marknaden.

Hur ofta omförhandlas mina avtal?

Dina avtal omförhandlas vid förfallodatum, eller vid de datum då någon av dina rabatter löper ut. Om du har ett löpande avtal utan bindningstid förhandlas det var 6e månad.

Kan jag avsluta mitt konto när jag vill?

Ja, du kan avsluta ditt konto närsomhelst, Påmind har inga bindningstider.

Hur tjänar Påmind pengar om tjänsten är gratis?

Vi tjänar pengar på de leverantörer som vill använda vår plattform för att förbättra sina kundrelationer genom bättre avtal.