Vad gör jag om Påmind inte hanterar min typ av avtal?

Vi kan i nuläget hämta information och omförhandla avtal inom mobilabonnemang, elavtal, bredband, hemförsäkring, bolån, blancolån, TV-avtal och fast telefoni. Om du har ett avtal av annan typ så kan du lägga till det under “övriga avtal”. Vi kan dessvärre inte omförhandla dessa avtal i nuläget, men genom att lägga till dem kan du i alla fall få en bättre översikt över din avtal.

Andra vanliga frågor
Vilka leverantörer finns tillgängliga genom Påmind?

Vi försöker täcka upp samtliga aktörer inom de avtalstyper vi hanterar. Om din leverantör saknas får du gärna höra av dig till oss på mailadressen help@pamind.se så lägger vi till din leverantör.

Vad händer om jag har en leverantör som inte samarbetar med Påmind?

I de fall du har en leverantör som väljer att inte ge erbjudanden till dig via Påmind kommer vi alltid försöka ge dig ett anpassat och personligt alternativ, som kan hjälpa dig att spara pengar. Du kan även få hjälp med att utvärdera dina avtal för att se hur de står sig mot resten av marknaden.

Hur tjänar Påmind pengar om tjänsten är gratis?

Vi tjänar pengar på de leverantörer som vill använda vår plattform för att förbättra sina kundrelationer genom bättre avtal.

Kan jag avsluta mitt konto när jag vill?

Ja, du kan avsluta ditt konto närsomhelst, Påmind har inga bindningstider.

Varför ska jag signera en fullmakt?

För att vi ska kunna hämta avtalsinformation från dina leverantörer behöver du signera en fullmakt. Fullmakten ger oss endast rätten att hämta information och be om erbjudanden. Vi har inte rätt att göra några ändringar gällande dina avtal utan ditt godkännande.