Vi tjänar pengar på de leverantörer som vill använda vår plattform för att förbättra sina kundrelationer genom bättre avtal.
Andra vanliga frågor
Varför tar det längre tid att hämta vissa av mina avtal?
Eftersom vi hämtar in avtal från olika leverantörer så kan svarstiden variera. Det kan bero på att en del leverantörer har extra hög belastning och ligger efter i hanteringen av förfrågningar från sina kunder. Vi jobbar hela tiden med att effektivisera processen mot leverantörerna.
Kommer ni att hantera fler avtalstyper i framtiden?
Vi kommer kontinuerligt att fylla på med fler avtalstyper. Målet är att Påmind ska kunna hantera användarnas samtliga avtal för återkommande betalningar.
För att vi ska kunna hämta avtalsinformation från dina leverantörer behöver du signera en fullmakt. Fullmakten ger oss endast rätten att hämta information och be om erbjudanden. Vi har inte rätt att göra några ändringar gällande dina avtal utan ditt godkännande.
Vad händer om jag har en leverantör som inte samarbetar med Påmind?
I de fall du har en leverantör som väljer att inte ge erbjudanden till dig via Påmind kommer vi alltid försöka ge dig ett anpassat och personligt alternativ, som kan hjälpa dig att spara pengar. Du kan även få hjälp med att utvärdera dina avtal för att se hur de står sig mot resten av marknaden.