Varför tar det längre tid att hämta vissa av mina avtal?

Eftersom vi hämtar in avtal från olika leverantörer så kan svarstiden variera. Det kan bero på att en del leverantörer har extra hög belastning och ligger efter i hanteringen av förfrågningar från sina kunder. Vi jobbar hela tiden med att effektivisera processen mot leverantörerna.

Andra vanliga frågor
Hur tjänar Påmind pengar?

Vi tjänar pengar på de leverantörer som vill använda vår plattform för att förbättra sina kundrelationer genom bättre avtal.

Hur vet jag när jag har fått ett erbjudande?

Beroende på hur du har valt att få dina aviseringar så skickar vi mail, sms eller notiser så snart du har ett erbjudande att ta ställning till. Vi rekommenderar att du laddar ner appen för att inte missa några erbjudanden.

Vad händer om jag har en leverantör som inte samarbetar med Påmind?

I de fall du har en leverantör som väljer att inte ge erbjudanden till dig via Påmind kommer vi alltid försöka ge dig ett anpassat och personligt alternativ, som kan hjälpa dig att spara pengar. Du kan även få hjälp med att utvärdera dina avtal för att se hur de står sig mot resten av marknaden.

Varför tar det längre tid att hämta vissa av mina avtal?

Eftersom vi hämtar in avtal från olika leverantörer så kan svarstiden variera. Det kan bero på att en del leverantörer har extra hög belastning och ligger efter i hanteringen av förfrågningar från sina kunder. Vi jobbar hela tiden med att effektivisera processen mot leverantörerna.

Hur fungerar Påmind?

Påmind är en avtalstjänst där du kan samla alla dina avtal och abonnemang. Vi ber sedan dina leverantörer om prissänkningar på dina avtal åt dig. Du blir meddelad så fort det finns ett erbjudande inne på ditt konto att ta ställning till. Du väljer själv om du vill tacka ja eller nej, vi gör aldrig ändringar i dina avtal utan ditt godkännande. Om någon av dina leverantörer väljer att inte sänka ditt pris, kan du få andra förslag på erbjudanden som kan sänka dina kostnader.