Vilka leverantörer finns tillgängliga genom Påmind?

Vi försöker täcka upp samtliga aktörer inom de avtalstyper vi hanterar. Om din leverantör saknas får du gärna höra av dig till oss på mailadressen help@pamind.se så lägger vi till din leverantör.

Andra vanliga frågor
Vad gör jag om Påmind inte hanterar min typ av avtal?

Vi kan i nuläget hämta information och omförhandla avtal inom mobilabonnemang, elavtal, bredband, hemförsäkring, bolån, blancolån, TV-avtal och fast telefoni. Om du har ett avtal av annan typ så kan du lägga till det under “övriga avtal”. Vi kan dessvärre inte omförhandla dessa avtal i nuläget, men genom att lägga till dem kan du i alla fall få en bättre översikt över din avtal.

Vad händer om jag tackar nej till ett erbjudande?

Du har alltid möjlighet att tacka nej till ett erbjudande du fått genom Påmind. Ditt nuvarande avtal löper då på som vanligt.

Finns Påmind att ladda ner som app?

Japp, vi har en app! Appen finns att ladda ner både för iOS och Android.

Hur vet jag när jag har fått ett erbjudande?

Beroende på hur du har valt att få dina aviseringar så skickar vi mail, sms eller notiser så snart du har ett erbjudande att ta ställning till. Vi rekommenderar att du laddar ner appen för att inte missa några erbjudanden.

Varför tar det längre tid att hämta vissa av mina avtal?

Eftersom vi hämtar in avtal från olika leverantörer så kan svarstiden variera. Det kan bero på att en del leverantörer har extra hög belastning och ligger efter i hanteringen av förfrågningar från sina kunder. Vi jobbar hela tiden med att effektivisera processen mot leverantörerna.