Vilka leverantörer finns tillgängliga genom Påmind?

Vi försöker täcka upp samtliga aktörer inom de avtalstyper vi hanterar. Om din leverantör saknas får du gärna höra av dig till oss på mailadressen help@pamind.se så lägger vi till din leverantör.

Andra vanliga frågor
Vad händer om jag har en leverantör som inte samarbetar med Påmind?

I de fall du har en leverantör som väljer att inte ge erbjudanden till dig via Påmind kommer vi alltid försöka ge dig ett anpassat och personligt alternativ, som kan hjälpa dig att spara pengar. Du kan även få hjälp med att utvärdera dina avtal för att se hur de står sig mot resten av marknaden.

Vad händer om jag tackar ja till ett erbjudande?

När du tackar ja till ett erbjudande skickas svaret till din leverantör som sedan uppdaterar ditt avtal enligt erbjudandet.

Kan jag avsluta mitt konto när jag vill?

Ja, du kan avsluta ditt konto närsomhelst, Påmind har inga bindningstider.

Vad händer om jag inte svarar på erbjudandet?

Om du inte svarar på erbjudandet så kommer ditt nuvarande avtal löpa på som vanligt.

Säger ni någonsin upp eller avslutar avtal hos mina leverantörer?

Om du väljer att byta avtal via Påmind sker i de flesta fall en automatiskt uppsägning av ditt nuvarande avtal vilket framgår vid bytet. Vi säger aldrig upp avtal utan ditt godkännande, du bestämmer själv om du vill tacka ja till ett alternativt erbjudande via Påmind.